Annonsering

Digital annonsering
Digital annonsering
Digital annonsering
Google Ads

Google Ads är ett syste/annonseringsverktyg som Google skapat och som gör att du enkelt kan synas för potentiella kunder som aktivt söker efter det du erbjuder. Här finns en hel del kraftfulla verktyg som hjälper dig att annonsera mot relevanta målgrupper.

Detta kan göras med hjälp av Google ads, displayannonser, videoannonser via Youtube, Google shoppingannonser eller sökannonser via Googles sökmotor.

Annonsering på Facebook och Meta Ads Manager kan hjälpa dig med branding av varumärken på ett effektivt sätt, till att öka konverteringarna för era tjänster och produkter. Vi hjälper dig att hitta rätt målgrupper för att driva relevant köpstark trafik till webbplatsen.

Instagram är en av de största sociala kanalerna som fortfarande ökar i användare. Demografin är därför bredare nu än för några år sen. Annonsering på Instagram kan gynna ditt varumärke samt försäljning. Här kan du lyfta ditt varumärke för en bred målgrupp. Instagram används till mycket mer än bara betald marknadsföring i form av annonser. Här kan man även arbeta organiskt innehåll. Hur passar kanalen bäst för er? Vi hjälper dig!

LinkedIn är en kanal för B2B då det är är världens största professionella nätverk. LinkedIn hjälper dig att nå din ideala kund. LinkedIn kan användas som organiskt men även som betald annonsering. Visste du att LinkedIn är rankat som den bästa plattformen för annonsering och nätverkande B2B (business to business) av marknadsförare.

Lämna dina uppgifter så hör vi av oss!